Monday, December 31, 2012

Fenomena Durian Crepe

(STICKY POST.  PLS SCROLL DOWN FOR NEW ENTRY, TQ;)

nampaknya inilah produk yg tgh meletop² dan terhangat di pasaran skrg ni kannn...Durian Crepe (DC)..aiii x menang tgnlah saya nak buat srg diri skrg ni..ada sapa² yg bleh tlg takk ;)



4pcs RM10

kini saya telah membesarkan sizenya dgn lebih custard filling dan tentunya lebihhh durian..hanya durian MUSANG KING atau D24 shj yg saya gunakan yer..;-)

kpd yg dah beli tu saya ucapkan ribuan terima kasih..saya nak survey kat sini ada tak sesiapa yang BERMINAT untuk belajar cara² membuat DC ini..kalau berminat sila hubungi saya terus yer..no di sertakan di bawah ini..

PERHATIAN : saya ni buat part time jer..makanya bukanlah setiap hari ada buat DC ni..DC hanya available pada hari SABTU, AHAD & ISNIN sahaja yer..hari Isnin bolehlah pick up di pejabat saya di jln tun razak..9pagi hingga 6ptg..weekends pulak boleh ambil di rmh saya di balakong, seri kembangan..sesiapa yg nak order tu blehlah sms/whatapps/call saya di talian 012-2239678..jgn lupa like FB Fanpage saya ni utk daily update yer  ;)

0 comments:

 

Copyright © AQisH Sweety DesSerts. Designed by Whitey Mommy