Tuesday, September 25, 2012

Tempahan Pertama Puding Trifle

sebenarnye..yg selalu tempah puding ni..kwn2 suami sayalah..terutama big boss dia..selalu sgt order..dah jadi ketagih katanya..smlm buat pertama kalinya kwn saya pula yg tempah..terima kasih rosnida..dia ni dh 3 mggu dok oder pavlova saya..ketagih jugak agaknyer :p kali ni dia nak try plak puding trifle saya ni..hopefully awak suka yer ros ;)




saya ni kalau buat utk bekas yg x pernah buat lagi..mesti x brp pandai nak estimate..krim nyer mcm terbanyak...kalau dah letak buah2 semua tu..takut bila tutup, buahnyer tenggelam pulak..aduhaiii...


nasib baik x brp tenggelam kan..bkn aper nnt x cantik plak..saya suka letak buah byk2..biar org rasa berbaloi dgn harga yg dibelinya..;)


harga utk satu bekas 8"x8"x2.5" ini hanya RM65 shj yer..insyaAllah rasanyer pasti tidak mengecewakan..manis2 buah..spt biasalah saya akan ubahsuai dulu resepi yg saya dpt..agar bleh diterima dek tekak saya yg kdg2 agak cerewet ni ;)

0 comments:

 

Copyright © AQisH Sweety DesSerts. Designed by Whitey Mommy