Wednesday, September 19, 2012

Si Baldu Merah

dah sebulan rupanyer blog ni x update..aiii mcm manalah nak bizness ni..;)  oklah kita tunjuk kek baldu merah @ red velvet ni la..saya x brp pandai lagi nak mendeko..idea baru tu adalah..cuma blom buat lagi..kalau ada sesiapa nak tempah bolehlah saya buat deko yg dah ada dlm otak ni nnt hehe..


kek ni buat utk hidangan hari raya yg lepas..masih nampak serbuk²nya di situ..berazam utk improve lagi..


yg ni tempahan dari rakan sepejabat..dah ada improvement  hasil ketelitian dan kesabaran..cuma deko atas tu jer rasanye kurang sesuai..xpelah nnt akan improve lg bhg atas tuu yer..;)


yg ni first time buat cupcake utk open hse raya dkt ofis saya..emm..mmg x pandai sgt lah buat cuppies yg mmg memerlukan kesabaran ni..dekonyer pon x brp kemas..tapiii org kata rasanye sedap ;)


yg ni saya buat utk mkn² kat rmh saya ahad lps..asalnye dlm cup jugak..tp oleh sbb x pandai lagi nak estimate..melimpah ruah jadinyer..terpaksalah bukak cup tu then susun sebegini rupa..

buat masa ni saya hanya ambil tempahan sebiji kek berharga RM90 bersize 9" seberat 1.8-2kg.

2 comments:

CikPinky

hurmm.. persembahan masih boleh diperbaik. (bajet chef Adu du du..)

AQisH

baiklahh..nnt i buat basket yer tin sayam..puiiisss..

 

Copyright © AQisH Sweety DesSerts. Designed by Whitey Mommy