Wednesday, April 10, 2013

Our New Look ;)

Ya Allah..lamanyer x update blog ni..minta maaf la sgt²..sbb saya dok tggu kulit baru blog ni..hehehe..rasanye design ni menepatilah citarasa saya yg sukakan konsep vintage..vintage kerr ni..bolehlahh kann :p

InsyaAllah saya akan lebih rajin lagi utk update yer..utk fast update sila²lah tgk FB Page saya tuu..haa situu cepatttt ;)

terima kasih tak terhingga kepada para pelanggan saya yg x putus memberikan sokongan pada AQisH Sweety Desserts ini..semoga kalian semua berpuas hati dgn hasil keras tangan saya tu ;)

saya nak maklumkan tempahan utk minggu ini telah pun ditutup..x larat dah rasanye nak ambil yg baru..sbb saya ni buat part time jer..mmg hasrat hati nak buat fulltime..insyaAllah doa²kan lah yer..bagaimanapun tempahan utk minggu dpn masih lg dibuka..sesiapa yg teringin nak mkn Durian Crepe tu insyaAllah mggu dpn ada..nnt saya update di FB Page..rajin² bukak situ plak :D

kepada anda yg baru mengenali blog saya ni..rajin²lah browse entry yg lain²..kot² nak buat bday party anak..saya ada buat pakej birthday jugak ;)

ok sampai sini dulu..insyaAllah saya update lagi gambar² terbaru bulan Feb & Mac tu..harap² sempatlah nanti..bajet bz la konon ni aaa :D



0 comments:

 

Copyright © AQisH Sweety DesSerts. Designed by Whitey Mommy