Tuesday, November 6, 2012

Red Velvet yummyy ;)

deko saya masih amatur..redvelvet ni yg diorder oleh maksu saya..jauh dtgnyer dari sg. buloh all the way dtg ofis saya semata² utk amek kek rv nk bawa ke kindy anaknyer..tqvm maksu ;)



ini komennya dlm fb saya Ana Lokeman Dah try Cofee bean rv, Starbucks rv, seriously ct punya mmg sodap. Rugilah... sesape x cuba rase... ! Thanks dear tunggu next order from maksu ya!...



yg ni plak utk tunang sepupu saya minggu lepas..terima kasih rahmah ;)


yg bwh ni plak utk bday diri sendiri bln lepas..bday hari selasa..tapi buat awal ari ahad..kesudahannya hbs pon awal bila sampai hari kejadian tggl 1 slice jer..huhu..



saya masih lg dlm proses belajar..terima kasih yg tak terhingga kpd yg sudi menempah..maklum bkn sng org nak percayakan part time baker spt saya ni ;)

0 comments:

 

Copyright © AQisH Sweety DesSerts. Designed by Whitey Mommy