Tuesday, October 2, 2012

Mini Pavlova

sebenarnya saya sgt teruja nak buat n3 ni (biasalah tu klu dah over excited kan) al maklumlah..percubaan saya membuat mini pavlova pd sabtu & ahad lps..oohooo tapi bknlah size kecik mcm cupcakes tu yer..yg tu blom sampai seru lg nak buat..al maklumlah saya ni jenis x menyabar nak boh ke dlm bekas kecik2 tu :p

sdhnya saya mendapat idea bila dok google pasal mini pavlova ni..saya pon trylah boh dlm cup bersize +- 4" ni..jomlah tgk pic yg x seberapa ni aaa..


satu adunan dpt 9pcs mini pavlova


hari ahadnya terus dpt order drp kwn cik abg saya.. dia 3 beranak je so saya buat 3 biji ni jer utk dia rasa2 ..tq tini ;)



anak buah saya yg study dkt dengkil tu dtg ahad lps..merasalah dia mini pavlova ni..dia kata  "aunty dh boleh bukak bakery" awwww hohoho :p


rupa2nya best jugak buat mini pavlova ni..enjoyy sgt rasa...anak2 saya semuanya suka..sampai si debot tu bleh mkn habis satu biji tu dia srg je..saya sndiri terkejut..lg terkejut bila dia mkn byk sgt campur pulak dgn susu botol lps tu..apa lg perut terus meragam..terbelahak muntah kat situ juga haha..muntah bkn sbb x sdp tau..muntah sbb terlampau byk mkn..:p


0 comments:

 

Copyright © AQisH Sweety DesSerts. Designed by Whitey Mommy